sobota 29. června 2013

Tréninkový deník

Většina běžců si píše tréninkový deník, pro zaznamenání, jak to který den šlo, co se podařilo a co ne. Já si svůj deník maluju v ipadu, do jednoduché tabulky. Vyhovuje mi to, mám pak několik týdnů pod sebou a dá se v tom docela rychle najít potřebné.
Pokud běžím s tepákem, zapíšu průměrnou tepovku, občas okamžitý pocit. Kromě toho si eviduju ještě odběhané kilometry s jednotlivých pásmech po 30 sekundách, abych po roce věděl, kolik jsem odběhal v jakém úsilí.
Tohle je ukázka mých poznámek za únor 2013. V sobotu 26.1.2013 jsem běžel v Budějovicích Mercury maraton, na který tenhle trénink navazoval.


3 komentáře:

ryba řekl(a)...

Diky, je to dost inspirativni. Chodis to docela rychle, asi bych mel zacit take trenovat a ne jenom pobihat.

Anonymní řekl(a)...

Můžu se zeptat v čem a jak je to "počmárané"? Stylusem v nějakém tabulkovém editoru? Díky - a velká gratulace! j.

Radek Brunner řekl(a)...

Ahoj,
zapisuju si to v aplikaci Noteshelf. Má výhodu, že má lupu a dá se tak do chlívečku nacpat dost informací. Jinak ta šablona je nějaká přímo v tom programu, je sice n něco jiného ale mě tak vyhovuje.

Garmin EPIX PRO 51mm, druhá generace EPIXů s ultravýdrží

  AMOLED displej-žhavé téma pro spoustu diskuzí.  Na facebookových diskuzích a pod různými články a recenzemi se často řeší výdrž hodinek s ...