středa 8. srpna 2012

8.týden přípravy 30.7.-5.8.2012

Měl to být odpočinkový týden a to taky byl. Takhle unavený jsem nebyl už hodně dlouho. Od minulého týdne mě boleli kotníky, od pondělí se k nim přidalo pravé lýtko. Prostě paráda. V úterý jsem měl v plánu rychlejší úseky, 6x1km, ale po dvou v tempu 3:30 jsem to zapíchl protože mě to vůbec nebavilo. Prostě chyběla radost z pohybu a to je špatně. Ve středu jsem udělal experiment a koupil kompresní podkolenky, jestli by náhodou lýtku nepomohli se vzpamatovat. No, byl to odpoledne asi jediný běh trochu na úrovni. Pak se to zase vrátilo do stavu nula. Ve čtvrtek to bylo trápení, druhá večerní fáze se rozeběhla až po nějakých 12km ale jinak pořád nanic. V sobotu přejezd k Vrchlabí na Liščí farmu. V neděli ranní prohlídka okolí cca 20km, lýtko taháý, bolí, je v něm jakási boule, vypadá to na nějaký úpon  v zánětu nebo co.
Uvidíme.
  • PO 10km
  • ÚT 12km
  • ST ráno 10km, večer 16km(4:15/km)
  • ČT ráno 10km, večer 20km(4:40/km)
  • PÁ ráno 10km
  • SO ráno 12,5km
  • NE 21,7km kopečky nad Vrchlabím
Celkem za týden 123km, doba běhu 9:43hod

Žádné komentáře:

Garmin EPIX PRO 51mm, druhá generace EPIXů s ultravýdrží

  AMOLED displej-žhavé téma pro spoustu diskuzí.  Na facebookových diskuzích a pod různými články a recenzemi se často řeší výdrž hodinek s ...