úterý 31. července 2012

7.týden přípravy 23.-29.7.2012

3. týden cyklu, to znamená že je potřeba naběhat objem a k němu i nějakou kvalitku. Nejlíp na závodě. Tento týden to bylo jednoduchý, protože jsem v sobotu vyrazil na Miřejovický 1/2maraton. Ale do té doby bylo ještě 5 dní a tak:


  • PO 20km
  • ÚT ráno 10km, večer 8x1km(3:27/km) s mk2", celkem za den 27km
  • ST ráno 10km, večer 10x500m(3:15-17/km) s mk 250m, běháno na dráze
  • ČT 20km (4:30/km)
  • PÁ ráno 10km(4:58/km)
  • SO Miřejovický 1/2 mar. 1:21:01(3:50/km), 3 místo celkem, druhý v kategorii( ty bláho, poprvý ve veteránech, divný pocit),vedro
  • NE 40km do zoologický a zpátky (4:50/km) celkový čas 3:14hod, vedro
V Miřejovicích jsem si to pěkně užil. kdybych na ně trochu vyladil a nebral je jako jednu z tréninkových fází, mohlo to být určitě lepší. Nicméně, proti loňskýmu 1/2 mar. v Praze nebo i tady v Miřejovicích to byl skok asi o 3 minuty. Takže dobrý, bylo docela kurevský vedro, několik lidí padlo na trati, mezi nimi i Radka, se kterou jsme běželi v družstvu, takže nám případné vítězství v družstvech uteklo. Byla totiž jasnou favoritkou na vítězství asi do 20km, kde jí to položilo.
V neděli mě čekala trasa do zoologický, tento týden jsem jí dal sám, voda v lahvičkách na pásu a bylo to fajn. Do uší hrála hudba a uteklo to jako voda.
Plán na týden byl 170km, což jsem splnil do puntíku. Navíc pocitově fakt pořád dobrý. Záhada.
Celkový čas běhu 12:57hod. 
Teď mě čeká klidový čtvrtý týden cyklu. Plán lehce nad 100km.

Žádné komentáře:

Garmin EPIX PRO 51mm, druhá generace EPIXů s ultravýdrží

  AMOLED displej-žhavé téma pro spoustu diskuzí.  Na facebookových diskuzích a pod různými články a recenzemi se často řeší výdrž hodinek s ...