čtvrtek 20. prosince 2007

GeeBee poprvé ve vzduchu-hrůza

Postavit GeeBee byla zálezitost několika večerů, šlo to jak po másle.Finální hmostnost mi vyšla 110g s baterkou 420mAh, přijímačem HiTec a mikroservama čínské produkce o hmostnostech 5g. Motor jsem osadil Potensky 20W, je úžasně tichý, v porovnání s mými dosavadními číňany, něco dokonalého. Vrtule Gunther. Bohužel první lety skončili po pár metrech, kdy se GeeBee ve zběsilé rychlosti řítil k zemi,po přitažení výškovky pak po lopingu opět k zemi. Výsledek-utržený motor s kusem EPP. No nic, zalepil jsem a po týdnu vyrazil znovu. Ale zem byla zmrzlá na kost a tak první kontakt se zemí znamenal opět čumák mimo letadlo. Tak jsem vytáhl Tigra abych si aspoň trochu zalítal:-). Ale já se nevzdám a GeeBeeho do vzduchu dostanu.

Žádné komentáře:

Garmin EPIX PRO 51mm, druhá generace EPIXů s ultravýdrží

  AMOLED displej-žhavé téma pro spoustu diskuzí.  Na facebookových diskuzích a pod různými články a recenzemi se často řeší výdrž hodinek s ...